torsdag 2 juli 2009

Sleeping beauty? Nej Swimming beauty!

Idag har jag hämtat min andra hälft i princip, nämligen Kiwi! Matte och husse är på semester ner till södra sverige så jag passar på! Kliar lite mer i ögonen men har inte tvättat händerna se ofta, och hon lossar SJUKT STORA MÄNGDER PÄLS! Men annars är det som vanligt ;)
Vi åkte till farbror tage vid travlogen och gick ner mot älven så hon fick bada av sig lite. Snacka om badhund alltså! Och så söt... Ojojoj

Nä, nu ska jag bannemig gå ut igen med tjejen, hon måste ju få rasta av sig och göra av med lite energi innan vi ska krypa isäng! Hon blir ensam hemma för första gången imorgon så vi får se hur det går! Förhoppningsvis bra med tanke på att hon är van men bara inte i min lägenhet!

Off we go! Bye bye





Kiwi vid travlogens sandstrand mot älven

1 kommentar:

minja sa...

jees, men man måste ju förändras ibland å. + att det som sagt är nådigt varmt här uppe!