torsdag 9 juli 2009

När man vill vara fin får man lida pin...

Ja så är ju ordspråket iallafall! Om det stämmer in här, hmm ja kanske det.
Skulle lämna Kiwi hos Kix under helgen för jag ska ju på 30 årskalas, blir lite för stökigt och dåligt om plats för att hon ska kunna följa, sen får hon inte sova i husvagnen vilket där iof jag tror hon skulle få cellskräck...
Men då visar det sig, cirka 20 minuter efter jag lämnat hon, så ringer Kix och gör min smått anade misstanke till verklighet, Kiwi löper... Och Kix's andra hund, naturligtvis en hane...! Suck!

Så det blev omständigt för att försöka ha hon någonstans i helgen, alla ska på semester, är på semester eller liknande! Men tillslut då jag ringde matte så kom vi fram till en lösning, därav lida pin, för jag hade ju alldeles NYSS bara städat bort allt hundhår ur soffan, samt bilen.. Nu blir det hårigt igen vilket det blir förr eller senare men endå.. Bara tankens skull att jag städa för ingenting kändes ganska drygt!
Men men så kan det bli ibland, inget direkt som var planerat men shit happens! Kan ju inte skylla på att det är hennes fel för att hon är i löpen precis...

Inga kommentarer: