söndag 5 juli 2009

Nedräkning...

Nu är det endast 11 dagar kvar tills min födelsedag! Inte för att åldern 22 är något speciellt att fira men födelsedag är födelsedag! Bara att baka och göra tårta innan nu som ju faktiskt är riktigt jäkla roligt! Bara det blir lyckat dvs... vilket det OFTAST blir men inte alltid!

Jag och kiwi tog oss en 12 timmars sömn inatt, vi steg upp just vid tolv på förmiddagen kanske, och så sjukt vad tiden hade gått fort. Skönt att sova... Även kiwi håller med då hon ligger och drömmer så sött i soffan!

Men hon måste ju får rastas och springa av sig lite, så vi tog cykeln och drog iväg på en tur, och vid tjärn vid tannbergsskolan så tänkte jag väl, vi tar grusvägen så får hon springa lös en stund. Men vad tror du hon gör direkt? Jo rent utav slänger sig ner i vattnet! Vilket badmonster hon är egentligen... Man kan ju inte bli arg heller, utan skratta och hoppas hon torkat det mesta innan vi hunnit hem.

Resten av dagens aktiviteter får vi se vad som händer, känner mig lagomt slö idag men nog ska vi hitta på något alltid!

Sen får jag ju inte glömma, Grattis Lisa på sin efterlängtade 18 års dag igår! Juli barn är det bästa ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Haha, men det är ju så man ser ut när håret är skitigt och utväxthärjat ;)